星沉渊海

这里陆斐拾(●°u°●)​ 」
意识流自娱自乐
Wonderland -

【最近爱上了Taylor Swift的歌,又有乡村元素又有流行元素,非常棒(๑•̀ㅂ•́)و✧】

Flashing lights and we
耀眼的光芒闪入
Took a wrong turn and we
我们转错了弯
Fell down a rabbit hole.
而后陷入了一个兔子洞
You held on tight to me
你紧紧依偎著我
'Cause nothing's as it seems
因为一切都不像其表面所示
I'm spinning out of control.
我正极速失控中

Didn't they tell us don't rush into things?
他们没告诉我们别匆匆闯入吗
Didn't you flash your green eyes at me?
你没用你绿色的眼眸看著我吗
Haven't you heard what becomes of curious minds?
你没听说过有些东西原来只是好奇心理吗?
Ooooo
呜呜
Didn't it all seem new and exciting?
噢~,这一切不是都全新且让人兴奋吗?
I felt your arms twisting 'round me
我感觉到你的臂膀绕在我身上
I should have slept with one eye open at night.
我本来应该一隻眼睛睁著睡觉的
We found wonderland
我们发现了仙境
You and I got lost in it
我俩迷路其中
And we pretended it could last forever
而我们自欺这一切能持续永久
aye

We found wonderland
我们发现了仙境
You and I got lost in it
我俩迷路其中
And life was never worse but never better
这里的生活极度糟糕但也极度美好
aye aye

Aye

In wonderland
在仙境之中
Aye

In wonderland
在仙境之中
Aye

In wonderland
在仙境之中
Aye

In wonderland
在仙境之中
So we went on our way
因此我们踏上征途
To and left a thing straight
把所有事抛之脑后
All alone or so it seemed.
我俩看似孤身二人
But there were strangers watching
但有陌生人在注视著我们
And whispers turned to talking
他们由窃窃私语变成正常讲话
And talking turned to screams.
由正常讲话变得尖叫起来
Oooooh
呜呜
Didn't they tell us don't rush into things?
他们没告诉我们别匆匆闯入吗
Didn't you flash your green eyes at me?
你没用你绿色的眼眸看著我吗
Didn't you calm my fears with the Cheshire cat smile?
你没有用咧嘴的笑颜安抚我的恐惧吗?
Ooooo
呜呜
Didn't it all seem new and exciting?
这一切不是都全新且让人激动吗?
I felt your arms twisting 'round me
我感觉到你的臂膀绕在我身上
It's all fun and games 'til somebody loses their mind.
直到有人丢失心智之前这还是尽情的欢乐和游戏
But darling, we found wonderland
我们发现了仙境
You and I got lost in it
我俩迷路其中
And we pretended it could last forever
而我们自欺这一切能持续永久
aye

We found wonderland
我们发现了仙境
You and I got lost in it
我俩迷路其中
And life was never worse but never better
这里的生活极度糟糕但也极度美好
Aye Aye
诶诶
Aye
诶诶
In wonderland
在仙境之中
Aye
诶诶
In wonderland
在仙境之中
Aye
诶诶
In wonderland
在仙境之中
Aye
诶诶
In wonderland
在仙境之中
I reached for you but you were gone
我来寻你,但你消失不见
I knew I had to go back home
我知道我必须回到家中
You search the world for something else to make you feel like what we had
你寻遍世界,只爲寻得一物能让你再次感受当日所闻
And in the end in wonderland we both went mad.
最后在仙境中我俩双双变得疯狂
Oooooh
哦哦
We found wonderland
我们发现了仙境
You and I got lost in it
我俩迷路其中
And we pretended it could last forever (last forever)
我俩自欺这能持续永远
aye aye
诶诶
We found wonderland
我们发现了仙境
You and I got lost in it (got lost in it)
我俩迷路其中
And life was never worse but never better (never better)
这里的生活极度糟糕但也极度美好
aye aye
诶诶
We found wonderland
我们发现了仙境
You and I got lost in it (wonderland)
我俩迷路其中
And we pretended it could last forever (in wonderland)
而我俩自欺这能持续永远
We found wonderland
我们发现了仙境
You and I got lost in it (wonderland)
我俩迷路其中
And life was never worse but never better
这里的生活极度糟糕但也极度美好
In wonderland
在仙境之中


评论
热度(4)